Чому ми використовуємо CRM U-ON? І чому нічого кращого не з’явиться в найближчому майбутньому

Скажіть мені, яка у вас CRM, і я скажу вам, хто ви. Більш важливим, ніж питання про те, яку CRM використовувати, в житті турагента може бути тільки питання про те, чи варто займатися цим бізнесом взагалі.

На ринку існує безліч CRM-рішень для туристичних агентств. Ми перевіряли їх усі кілька разів. Зрештою, ми зупинилися на U-ON.TRAVEL і ніколи не шкодували про це. У цій статті ми поговоримо про те, в чому причина такого вибору.

Для довідки
CRM (управління відносинами з клієнтами) – це система управління відносинами з клієнтами. Іншими словами, це програма, яка дозволяє вести облік клієнтів, взаємодії з ними, транзакцій і так далі.

Чому вибір CRM важливий?

Деякі агентства підходять до вибору CRM безвідповідально. З серії «всі перемикаються в CRM і я перемикаюся». І я виберу той, який порадила моя дівчина. Тому підходити до цього питання недалекоглядно. Чому?

Якщо на певному етапі розвитку вашої компанії ви хочете змінити CRM-систему, зробити це буде дуже складно. По-перше, структура даних в різних CRM відрізняється. Тобто просто перенести інформацію з однієї системи в іншу буде непросто. По-друге, кожна CRM підштовхує вас до певної організації процесів, співробітників і ви самі до них звикаєте (“спочатку я натискаю цю жовту кнопку, а потім цю синю”). І навіть думки про зміни викликають біль, а часто і заворушення в компанії.

Добре, але чому вам може знадобитися змінити свою CRM-систему взагалі? Тут ми підходимо до моєї концепції «CRM для малого і CRM для великих»

CRM для малих і CRM для великих

Є агентства, які продають 5 заявок на місяць. Є люди, які продають 150. Очевидно, що їхні потреби різні.

CRM-системи для невеликого агентства досить мати базовий набір функцій. Вміти скласти список клієнтів. Зробіть заявку. Надішліть sms. По суті, така CRM є поліпшеною версією блокнота або файлу Excel.

Такі CRM-системи мають незаперечну перевагу – вони прості. Коли функцій і функцій мало, легко упакувати їх в красиву обгортку. Деякі агентства купують в таку обгортку, радіють простоті реалізації і ставлять собі плюс: у нас зараз CRM. Я б порівняв таку радість з цукерками-букет періодом у відносинах. Всі задоволені, і немає причин для конфлікту.

Але в міру зростання компанії потреба в більш складних речах стає очевидною. Я хочу, щоб запити від клієнтів, щоб перейти в CRM безпосередньо з Facebook. Я хочу, щоб контракт був підписаний електронним підписом. Я хочу врахувати всі фінанси прямо тут, а не в окремому блокноті. Я хочу побачити всю статистику в одному вікні. Я хочу, щоб бухгалтер мав один рівень доступу, а маркетолог – інший. Я хочу, я хочу, я хочу …

Агентство виростає зі своєї простої CRM, як дитина з коротких штанів. Починає шукати більш потужне рішення і тоді виникає проблема, про яку ви вже знаєте: дуже складно переходити з однієї CRM в іншу. Забирають ваші дані зі старої системи майже як ділитися власністю з колишнім чоловіком. Ви можете, але юристи можуть коштувати дорожче.

Тому відразу раджу вам задати собі питання: чи плануєте ви побудувати систему турагентства? Система становить 30 бронювань на місяць і більше. Якщо так, то потрібно відразу запустити CRM «для дорослих».

U-ON – CRM для дорослих

Як ви вже зрозуміли, я розділяю всі подорожі CRM на два типи: для невеликих агентств і для великих. А тепер найцікавіша частина. У другій категорії є тільки одна система – і це U-ON. Це здається дивним і навіть дивним, але всі інші існуючі рішення на ринку можуть задовольнити потреби тільки невеликої компанії: один-два-три співробітники, 20-30 продажів на місяць і не планують рости далі.

Най. Решта CRM не тільки не можуть бути використані в сильному агентстві, але вони також не можуть. У них просто немає для цього фундаменту. Не можна будувати хрущовку, а потім вирішувати будувати хмарочос на тому ж фундаменті. Максимум – ще 3-5 поверхів. Якщо на початковому етапі програмування розробник не заклав, що його системою будуть користуватися ті, хто багато продає, то в майбутньому змінити це буде практично неможливо.

У зв’язку з цим U-ON дійсно стоїть окремо. Я трохи розумію програмування і знімаю капелюха перед розробниками, які спочатку зробили все правильно: масштабоване, зрозуміле, з поглядом на кілька кроків вперед. U-ON, як і наша мережа туристичних агентств, покладається на сильних турагентів і тих, хто планує стати сильним. Ось чому ми друзі.

Чому мережа туристичних агентств XO вибирає U-ON

Ми використовуємо U-ON з 2013 року. За цей час, як тільки ми пішли “вліво”. Швидко повернувся. Спочатку вони використовували U-ON як агентство. У 2020 році вони почали використовувати його як мережу. Ось окрема історія: всього за місяць, за нашим бажанням, розробники зробили мережеву версію системи. Щоб зрозуміти: з точки зору складності це все одно, що перетворити літак в космічний корабель за тиждень і відправити його в космос. Феноменальна швидкість.

Є кілька основних причин, чому ми вибираємо U-ON.

1. Величезний функціонал

Звичайно, це найголовніше. Я навіть не буду перераховувати всі можливості системи, тому що поки ви закінчите читати, у вас закінчиться інтернет. Я скажу так: Yu-on має в 10 разів більше можливостей, ніж будь-яка конкуруюча система.

2. Неймовірна швидкість доопрацювання

У той же час, Yu-on також завершується швидше, ніж будь-який конкурент. Тобто і без того величезний розрив також збільшується з кожним днем.

3. Дивовижна підтримка

Одного разу я підрахував, що за один місяць (коли ми перейшли на мережеву версію) написав 40 дзвінків в службу підтримки. Я отримав майже миттєві відповіді на більшість з них. А головне – практично миттєві дії. Додавати, видаляти, замінювати. CRM – це складний продукт, і хороша підтримка дуже важлива.

4. Не обов’язково бути програмістом

Я не програміст і не збираюся його робити. Тому для нас важливо, що, незважаючи на найширший функціонал і гнучкі варіанти налаштування, практично все в Yu-one можна зробити, не розуміючи коду. Це значно підвищує швидкість реалізації будь-яких ініціатив.

5. Більше, ніж просто CRM

Ю-він схожий на невеликий комбайн, який, крім стандартних функцій CRM, закриває і інші завдання. Наприклад, аналітика та бухгалтерський облік (привіт, 1С! Ви нам не потрібні!). А якщо згадати про потужний і відкритий API, то можливості стають по-справжньому безмежними.

Чесність про недоліки

Щоб ви не думали, що я можу тільки похвалити, а хлопці з Ю-он не розслабилися, я розповім вам про недоліки.

По-перше, для початківців, Ю-він може бути дійсно складним завданням. Тут є цікавий випадок. Коли ми запустили мережу і сказали нашим франчайзі, що ми будемо використовувати U-ON, деякі з них сказали: “Phew, Y-OH, ми намагалися, нам це не сподобалося”. Але коли вони почали використовувати Yu-on в мережі, думка змінилася всього за пару днів. У чому секрет? Ми відключимо 90% можливостей на старті. І вони з’єднували їх поступово, дозволяючи людям відчувати себе комфортно. Сила простоти.

По-друге, дизайн U-ONA, навіть після останнього хорошого оновлення, є старомодним. Для тих, хто вже звик до стильних інтерфейсів в дусі iOS, це присмакує старомодність.

По-третє, U-ON погано представлена на українському ринку. І тут хлопці недорозвинені в плані локалізації. Нам потрібно працювати над українською мовою. Для багатьох наших агентів це критично важливо. У всякому разі, ми готові допомогти в цьому.

Резюме

U-ON.TRAVEL є відмінною і майже безальтернативним системою для тих агентств, які збираються стати великими. Деякі його недоліки повністю покриті величезною функціональністю, гнучкістю і відмінною підтримкою.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

17 + 20 =