Чому турагенту не потрібно відкривати другий офіс?

Багато успішних агентів мають ідею відкриття другого офісу свого агентства. Адже з відкриттям другого офісу продажі подвояться, про вас дізнається більше туристів, а ви станете більш успішними в очах колег. Це дійсно так чи просто міфи, які не підкріплені реальними фактами?

Мотиви розширення

Маємо визнати, що хочемо відкрити другий офіс для себе. Для того, щоб відчути, що ми не стоїмо на місці. Щоб показати колегам, що ми ростемо і процвітаємо.

Слід чітко розуміти, що зараз, коли абсолютно всі питання вирішуються онлайн, і клієнт приходить в офіс, щоб безпосередньо здійснити оплату, відкриття другого офісу йому не допоможе. Зараз мало хто приходить в туристичне агентство, якщо воно знаходиться на шляху до роботи. Пошук варіантів, створення добірки, «дожим» клієнта відбувається по телефону, в телеграмі, вайбері або діректі.

Розширення не дорівнює збільшенню

Часто агенти приходять до нас з тим, що хочуть відкрити другий офіс. Хтось хоче відкритися в іншому кінці міста. Хтось хоче відкритися в центрі міста. Той, хто відкритий у райцентрі, хоче відкрити філію в обласному. Деякі хочуть відкритися в іншому місті.

Тим не менш, багато хто помилково сприймає, що відкриття другого офісу подвоїть їх продажі. Насправді цього не відбувається. Більш того, з відкриттям другого офісу збільшуються втрати. Як це відбувається? — Уявімо ситуацію: в офісі працюють два менеджери і директор. Один менеджер більш досвідчений, інший менше. Агентство робить в середньому 30 бронювань на місяць. 15 бронювань припадає на директора (прив’язані до нього постійні клієнти), а ще 15 йдуть до менеджерів.

При відкритті другого офісу час директора з’їдається в два рази більше. Директору потрібно поїхати в один і інший офіс, щоб перевірити, як йде робота. При цьому він більше не може обробляти 15 клієнтів на місяць, а кількість його бронювань скорочується до 7. А менеджери, перебуваючи в офісі без директора, не отримуючи потрібного імпульсу, відпочивають, також роблячи менше бронювань.

Результатом є ситуація, коли одне агентство, яке зробило 30 бронювань, впало до 15 бронювань, з менеджерами, які вже втратили мотивацію до роботи; А ще одне агентство з’їдає гроші на оренду, комунальні послуги, на зарплату двох, частіш за все, недосвідчених менеджерів, які не принесли великого прибутку.

Як сказав відомий одеський ресторатор Саша Купер:

Коли у вас є одна точка з шаурмою – ви отримуєте 1000 доларів. Коли у вас є десять точок з шаурмою, ви отримуєте 1000 доларів.

Завдяки чому збільшити продажі

Зверніть увагу на важливий момент: масштабування агентства відбувається за рахунок підвищення ефективності роботи, а також найму нових менеджерів. Ваше завдання, як директора, полягає в тому, щоб привести кожного менеджера до стабільних 10-15 продажів на місяць (в ідеалі 20). Тоді потрібно просто збільшити кількість таких менеджерів. В одеському офісі ХО на піку працювало дванадцять менеджерів, кожен з яких робив по 10 бронювань на місяць.

Зручна організація роботи
Коли всі співробітники компанії знаходяться в одному місці, зручніше працювати разом. Грубо кажучи, можна зібрати весь офіс на одному дивані, і коротко розповісти, як продати Домініканську Республіку. Коли офісів більше,  переказ потрібної теми множиться на кількість офісів.

Від чого залежить успіх менеджера
У моїй статті «6 неочевидних факторів успіху туристичного менеджера» зазначено, що одним з головних критеріїв є тривалість роботи цього менеджера в агентстві. У свою чергу, директор є клейовою ланкою для менеджера і агентства, який надихає співробітника своєю підприємницькою і людською енергією.

Але якщо в офісі немає директора, щоб дати поштовх менеджерові, він починає плювати на стелю і питати себе, чи не варто йому змінити місце роботи, де буде цікавіше і веселіше.

Відмовтеся від відкриття другого офісу
Набагато важливіше спрямувати ці сили на вдосконалення роботи, найм нових менеджерів, а також підвищення їх кваліфікації. Зосередьтеся на збільшенні продажів на одного менеджера, щоб досягти 10-15 бронювань.

Висновок: Набагато простіше і ефективніше мати один офіс з дванадцятьма співробітниками, ніж шість офісів з двох менеджерів.

Винятки з правил

Звичайно, не можна підлаштувати правила під всі випадки життя. Всі ситуації індивідуальні.

Переїзд в інше місто
Ваше агентство є економічно ефективним, і ви не хочете закрити його. Вирішіть це самі. Зважте всі за і проти, подумайте, чи можете ви керувати офісом віддалено, або вам може знадобитися партнер. Коли ви відповісте на всі свої запитання, прийміть рішення.

Не втратити сильного менеджера
У вас є менеджер, який багато продає, але більше не бачить свого зростання всередині компанії. Щоб не втратити таку людину – запропонуйте йому відкрити новий офіс у партнерстві з вами.

Двом партнерам стає тісно
Щоб не допустити конфлікту, на такому критичному етапі необхідно «розійтися по різних кімнатах». Потім відкривається нове агентство, яким керує колишній партнер.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

eight + 16 =