Подружіть маркетинг та відділ продажів, щоб заробляти більше

Є поширена думка, що відділ маркетингу завжди воює з відділом продажів. Насправді ж, лише только при злагодженій роботі відділу маркетингу та відділу продажів можна досягати по-справжньому гарних результатів.

 

Хто за що відповідає?

Задачі маркетингу — залучати до вашої турагенції клієнтів

Задача відділу продажів — вміти працювати з цими клієнтами та закривати угоди.

 

Над чим працюють обидва відділи?

  • Створюють портрет бренду
  • Закріплюють позитивний досвід роботи з брендом
  • Формують та доносять цінності бренду
  • Продають

 

Саме останній пункт у цьому списку головний, потому що продаж вашого продукту починається задовго до того, як людина залишила контакти та прийшла до вас у офіс.

У сучасному світі з’являється доволі багато ссамостійних клієнтів, яким не потрібна консультація, їм достатньо просто прийти та купити не задаючи питань.

Тому робота маркетолога не тільки ввімкнути рекламу та відправити клієнтів до відділу продажу — також це серія розігріваючих постів у соц.мережах, організація офлайн та онлайн заходів, активна работа з базою лояльних клієнтів, цікаві акції та багато іншого. Чим більша та активніша ваша присутність на ринку, тим вище ваша цінність у очах клієнтів.

Процеси відділу продажів більш зрозумілі, але не менш важливі. Під час продажу менеджер забов’язаний підкріплювати позитивний досвід та емоції, які людина отримує підчас перегляду реклами. Якщо у рекламі або на вашому сайті написано, що ваш менеджер спілкується на 5 мовах, саме це хоче отримати ваш клієнт. Теж саме і з продажами турів. Якщо людина побачила яскраву, позитивну рекламу з молодими людьми, менш за все він очікує побачити перед собою стареньку бабусю, яка забула коли мандрувала останній раз.

 

Посилання маркетинга Обов’язково повинні доповнюватися емоціями та професіоналізмом відділу продажів!

 

Саме така формула допоможе вам рухатися уперед та завойовувати клієнтів та створювати так званих “фанатів бренду”, які не лише будуть повертатися та купляти лише у вас, але і радити вашу компанію усім своїм друзям!

 

 

Як виглядає робота відділу продажів та маркетингу на практичному досвіді турагенції ХО?

Як було раніше?

Перш ніж прийти до формули спільної праці відділу маркетингу та продажів ми працювали, як більшість компаній. Запускали якусь рекламу, менеджери дізнавались про це вже у момент отримання першого ліда і опісля довгих розглядів що до чого менеджери вже могли відповідати на усі питання клієнтів.

Як це виглядає зараз?

Обов’язкове зібрання по понеділкам з питанням “Що ми будемо продавати цього тиждня?”.

Маркетолог разом з відділом продажів формує список країн та напрямків, які ми можемо продавати цього тиждня. Поки маркетолог готує до запуску кампанію та робить підготовчу роботу у соц.мережах та на сайт, менеджери встигають ознайомитись з напрямком, освіжають знання та закріплюють скрипти з відповідями на поширенні питання. І до моменту запуску рекламной кампаниї з реклами та слів менеджера лунають однакові фрази.

Якщо інформація змінюється або пропозиція стає не актуальною, менеджер негайно сповіщує про це маркетолога, щоб той вимкнув рекламу або змінив зміст рекламних об’яв.

Саме ця гнучкість дозволяє і менеджерам, і маркетологу дуже чітко позиціонувати правильне відношення до вашого бренду і подштовхувати клієнтів до здійснення покупки

Якщо клієнт не готовий до покупки тут та зараз, але зацікавленний у подорожах, менеджер пропонує клієнту підписатися на телеграм-канал або соц.мережі, де клієнта підігріває щоденна розсилка до моменту, коли людина буде готова до купівлі.

 

Висновок:

Чим ближчі відношення між відділом маркетингу та відділомпродажів, тим краще. Обидва відділи вчаться один у одного Відділ маркетингу може провести швидку косультацію ще до моменту передачі ліда до відділу продажу, що допомагає такі ліди більш готовими до купівлі. Відділ продажів у свою чергу завжди може допомогти відділу маркетингу з правильним позівіонуванням та розумінням головних особливостей, що дає більш правильне розуміння ЦА ввашого бренду і знову ж допоможе приводити більш цільові ліди. Тому забудьте міф про те, що між маркетологами та відділом продажів завжди йде війна, на справді це найкращі союзнии та друзі, якщо ви бажаєте заробляти більше.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

three × 5 =