Головною перевагою мережі ХО є сильний маркетинг. У нашій команді один з найдосвідченіших і сильних фахівців з маркетингу в туризмі Сергій Куделько і особисто наш 12-річний практичний маркетинговий досвід в туристичному агентстві «Хороший Отдых».
Трохи чисел:
Сайт: у найсильніші місяці роботи (серпень-вересень до карантинного періоду) трафік на сайті xo.ua досягає 200 000 відвідувачів на місяць, при цьому ми отримували від 25 до 35 лідів на день.
Соцмережі: на кожному акаунті одеського офісу в соцмережах від 12 до 14 тисяч підписників, при цьому ми були орієнтовані на роботу з лояльною аудиторією, а не на активне залучення нових підписників.
Телеграм-канал: на наш телеграм-канал Стоковые туры на данний момент підписано 4700 чоловік, але на залучення підписників ми витратили не більше $10 за весь період. (тобто органічних підписок на каналі 98%)
Push-повідомлень: до карантину у нас було так багато підписників на push-сповіщення, що нам вже було мало безкоштовного тарифу у 10 000 підписників. На даний момент у базі 6000 підписників і щодня додаються нові.
Вже з цих цифр можна зробити висновок, що наш маркетинг працює не тільки в теорії, але і на практиці. Саме тому ми вирішили запустити експеримент, який допоможе нашим франчайзі не тільки вивчити теорію маркетингу і отримати рекомендації від досвідчених фахівців, але і на практиці навчитися самостійно запускати рекламу і отримувати швидкі результати.

Суть експерименту:
Ми вирішили полегшити роботу з рекламою для наших франчайзі до мінімуму і навчити запускати найпростішу рекламу.
Як це працює?
- Для цього був створений секретний телеканал, доступ до якого можна отримати тільки за спеціальним посиланням, яке завжди оновлюється або після затвердження адміністратором.
- На цьому телеграм-каналі ми вже надаємо готовий шаблон оголошення, який можна використовувати без змін або з мінімальними правками. Там ми публікуємо від 3 до 6 обраних нами заздалегідь фотографій, які франчайзі також можуть використовувати в рекламі. Це виключає можливість того, що одна і та ж картина буде використовуватися в рекламі різних агентств з одного міста.
- Сергій Куделько особисто дає практичний інструктаж щодо швидкого налаштування у прямому ефірі та допомагає з труднощами. Час, для запуску такого оголошення, становить лише 40 секунд!
- Ми очікуємо перших результатів і ділимося нашим досвідом в загальному чаті
Для деяких франчайзі, в залежності від міста, обраної фотографії та деталей (ціни чи іншого посилу) результат був різним. Найкращий результат – 8 повідомлень в директ і 6 лідів з номерами телефонів вже в перший день реклами з бюджетом $4 на день!

Що це дає?
Легкість
Найпоширеніший страх власників бізнесу – витрачати гроші на рекламу і не отримати результат. Тому власники бізнесу або повністю відмовляються від реклами і працюють з лояльною аудиторією, або витрачають багато часу і грошей на вивчення теорії і тільки потім вирішують щось запустити. У сезоні 2020 року в туризмі вже неможливо розраховувати тільки на базу лояльних туристів, тому такий ресурс, як реклама, стає просто необхідним. Розуміючи все це, ми вирішили максимально спростити створення реклами, щоб будь-який власник бізнесу, навіть з базовими знаннями, міг дуже швидко запустити рекламу і отримати перший результат.
Підтримка
Якщо у одного з наших франчайзі є питання або потрібен зворотній зв’язок, він може написати колегам в будь-який момент і отримати миттєву відповідь або швидку рекомендацію.
Результат
Незважаючи на те, що оголошення показують новачки, вони все одно отримують результати! У гіршому випадку, якщо оголошення не окупається з першого разу, це допомагає потенційним клієнтам дізнатися про агентство, а акаунт в соцмережах отримує підписників, з якими у майбутньому можна працювати. У кращому випадку наші франчайзі будуть мати додаткове бронювання, і навіть не одне.