Випадок: Історія запиту від сайту xo.ua, який перетворився на бронювання туру за 156 000 грн від франчайзі XO Lite

Колеги, хочемо поділитися з вами дуже цікавим випадком на перетині маркетингу і продажів, який стався в нашому ХО.

У суботу ведучий з сайту xo.ua прийшов в одеський офіс ХО, який з часом перетворився на бронювання туру за 156 000 грн. один з наших франчайзі у форматі ХО Lite.

Відразу варто відзначити, що франчайзі формату ХО Lite не отримують ліди з центрального офісу ХО і, відповідно, з xo.ua сайту це привілей франчайзі формату XO Premium. Як це призвело і, відповідно, бронювання відбулося з франчайзі формату ХO Lite, ви дізнаєтеся далі.

Коротко про головну роль:

Після поїздки в Каппадокію керівник мережі туристичних агентств ХО Олександр Довгопол записав відео і велику статтю-путівник по Каппадокії https://xo.ua/about-cappadocia/. Ця стаття є однією з найпопулярніших на нашому блозі і приносить нам до 10000 чоловік органічного трафіку на місяць.

Але є улов, незважаючи на те, що відвідуваність статті висока, вона дуже погано перетворює людей в ліди. Ми спробували кілька способів підняти перетворення на цій сторінці і мали хороші результати з онлайн-чатом на сайті, але ми відмовилися від цього інструменту, оскільки було багато питань, але всі вони не були націлені. Але нещодавно ми додали на сайт мобільну кнопку «залиште запит», яка з’являється на всіх сторінках сайту внизу мобільної версії. Це те, що допомогло нам збільшити конверсію на сайті і на цій сторінці, а також.

Робота із запитом

жінка в блакитній сорочці з довгим рукавом з використанням сріблястого макбука

У ХО всі запити з сайту автоматично переходять на офісний лист і в CRM-систему, тому ми можемо чітко відстежувати його шлях з моменту надходження до продажу. Так, запит надійшов зі сторінки https://xo.ua/about-cappadocia/ в суботу вранці.

Ось як виглядав запит:

«Доброго дня Мене цікавити поїздка на Кіпр або в Кападокію дня сім’ї з 2 дорослих і 3 дітей(14,11,8) з 2,3 або 4 червня по 11. 06 включно!!! Можете запропонувати нам щось цікаве?»

Запит був взятий у роботу нашим менеджером з одеського офісу Дашею Збірником. На перший дзвінок людина не відповіла, тому Даша надіслала автоматичне повідомлення, яке надсилає всім своїм туристам. Це шаблонне повідомлення і не змінюється. У ньому Даша:

  • Видається і каже, що тепер вона є менеджером туриста у ХО
  • Залишає всі свої контактні дані та посилання про себе на сайті ХО
  • Описує кілька переваг роботи з ХО та дає посилання на відгуки про компанію

Через 5 хвилин Даші відповіла туристка і вони зателефонували. Даша виявила потреби та допомогла визначитися з напрямком. Оскільки тур обирали для відпочинку з дітьми, Кіпр був найкращим рішенням. Даша зорієнтувала туристку за цінами та підібрала готель. Але туристка перебувала у Тернополі та для неї важливо було купити тур у своєму місті. Тому Даша вирішила не відмовлятися від туристки, а написати в чат, де знаходяться всі менеджери та директори мережі ХО з пропозицією передати лід у найближчий офіс.

Але перш ніж віддати лід, вона запевнила туристку, що у мережі ХО працюють справжні професіонали незалежно від міста, тому вона отримає експертну консультацію та допомогу в організації туру.

Як підсумок – тур було придбано! Загальна вартість туру становила 156 000 грн.

Допомогла у цьому директор турагентства “Глобал тур” із Івано-Франківська Віта Москаль. Спочатку було обумовлено, що вони зустрінуться з туристом особисто, але в результаті турист все ж таки сплатив повну вартість онлайн.

Висновки:

З цієї ситуації можна зробити кілька важливих висновків

Оптимізація у маркетингу – це постійний процес. Статті, сайт та інше треба переписувати та оптимізувати доти, поки ви не отримаєте результат, а якщо результат отриманий спробувати його масштабувати.
Правильне виявлення потреб та афініті допомагає зробити туриста вашим навіть якщо він з іншого міста. Насамперед купують саме вас як спеціаліста, а вже потім сам тур.
Ми в ХО зацікавлені в тому, щоб досягати результату. Тому нам важливіше передати лід та продати тур у мережі ХО, а не пожадувати і просто втратити клієнта.

 

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

twelve + twelve =